Pratite nas

Trebamo ljude koji ne vjeruju bankama i banke koje vjeruju u njih

Fotografija: You Tube

Osvrti

Trebamo ljude koji ne vjeruju bankama i banke koje vjeruju u njih

U procesu pranja mozga svekolikog pučanstva, od strane vladajućih i inih koristoljubivih nakupina, novinski napisi i TV emisije političko-ekonomsko-informativnog tipa, jesu deterdženti, a reklame su omekšivači, koji zombije isprana mozga čine podatnima do kraja.
(Kako koji napis, emisija, reklama, u kojoj mjerii i za čiji interes, stvar je detaljnije analize.)

U podlozi iritantno patetične (najnoviji trend majstora žigosanja pučke podsvijesti) reklame:

je legendarna pjesma „Tvoja zemlja“ / Skladatelj: A. Kabiljo, Stihovi: D. Britvić. U izvedbi V. Vukova 1970. g.:

Kad jedan od eksponenata stranih krvopija i domaćih izdajica u svom najnovijem omekšivaču govori o znanosti, ravnopravnosti, umjetnosti, slobodi govora, uvažavanju različitosti, društveno odgovornom poduzetništvu, a u podlozi pušta legendarnu domoljubnu pjesmu, onda to oni koji još nisu isprana mozga, moraju doživjeti kao sarkazam (grubo ruganje).

Na to ruganje odgovaram stihom iz pjesme koja ide u pozadini (koji se u jednominutnoj izvedbi ne čuje!) u kojem prepoznajem i nas i naručitelja reklame-omekšivača:

To je tvoja zemlja
Tu sagradi dom
Tu je stari temelj
Tu na kršu tom
Tuđin i oluje kidale su nju,
al’ još uvijek tu je,
sve dok mi smo tu

* Sarkastični naslov ovog teksta odgovor je na isto takav (još i glupav) slogan reklame-omekšivača.
Do sada je bilo obratno: Ljudi su vjerovali bankama, a banke nisu vjerovale ljudima. To će se polako, ali sigurno promijeniti.

Nastavi čitati
Preporučamo
43 komentara

Komentiraj

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Više u kategoriji Osvrti

To Top